RZECZNIK UBEZPIECZONYCH
: 08 sty 2018, 20:54
w załączniku kontakt do rzecznika,
jest to ostateczna droga polubownego załatwienia sprawy , następną jest tylko droga sądowa
ważne by przed wysłaniem sprawy do Rzecznika, wykorzystać konwencjonalnie metody, czyli pismo odwołanie, a potem reklamację. w przypadku gdy na reklamacje nie ma odpowiedzi lub jest ona niekorzystna trzeba złożyć dokumenty Rzecznikowi - w których należy dokładnie opisać sytuację, załaczyć dokumenty które wg naszej wiedzy stanowią o naszej racji.
jest to ostateczna droga polubownego załatwienia sprawy , następną jest tylko droga sądowa
ważne by przed wysłaniem sprawy do Rzecznika, wykorzystać konwencjonalnie metody, czyli pismo odwołanie, a potem reklamację. w przypadku gdy na reklamacje nie ma odpowiedzi lub jest ona niekorzystna trzeba złożyć dokumenty Rzecznikowi - w których należy dokładnie opisać sytuację, załaczyć dokumenty które wg naszej wiedzy stanowią o naszej racji.